!

keskiviikko 3. helmikuuta 2016

Uusi vuosi ja oma yritys

Joulu oli ja meni ja vuosikin vaihtui. Vuodenvaihde toi iloisia uutisia tälle tytölle :)
Nyt se on todellista, minulla on oma yritys. Tätä on odotettu ja pitkään.
Piti ensin käväistä koulun penkillä. Vaikka taisin olla vannonut, etten enää lähde opiskelemaan.
Parempi olla vannomatta mitään.

Villakölhin ompeluhuone tuli nimeksi. Vaikka alkuun oli vaikeuksia päättää, niin tämä nimi
vain on osa minua. Ja sopii tämän vanhan talon henkeen :)
Toimitilat ovat siis tässä meidän talossa. Tämä on ollut ratkaiseva tekijä koko jutussa. Jos olisin joutunut vuokraamaan liiketilan, ei minulla olisi ollut mahdollisuuksia yrittämiseen.

Asiakkaitakin on jo ollut kivasti. Ei mitään ruuhkaa, mutta lupaavalta vaikuttaa jo näin alkuun.
Mulla on tästä jutusta oikein hyvä tunne. Usko on kova ja niin se pitääkin. Jos en itse usko tähän,  niin kuka sitten uskoisi. Lisäksi minnlla on yhden koulukaverini kanssa viritteillä juttuja. Katsotaan toteutuuko ne jutut vielä.

Tässä vielä muutama kuva työhuoneesta. Sain sinne sovitusnurkkauksenkin. Ikeasta verhot ja kiskot kattoon.
Kattoon tulee vielä rekki asiakkaiden vaatteille. Muutoin alkaa olla valmista. Kyllä tätäkin huonetta on pitkään työstetty ;)



Meillä esikoinenkin täytti lauantaina 9 vuotta! Iso ja reipas poika. Koulukin lähtenyt kivasti käyntiin. Rasmus täyttää pian 6 vuotta ja syksyllä jo eskariin. Mä yritän jotenkin pysyä mukana näissä päivissä, kuukausissa, vuosissa....


Olohuoneesta tulossa kuvia lisää.

Oma kasvattamat Gladiolukset parin vuoden takaa oli pakko laittaa muistuttamaan kesästä!


Ei kommentteja: